Coordonarea firmei tale de transport devine stresantă? Iată 3 metode prin care să îți diminuezi responsabilitățile!
Mulți și-ar dori să aibă propriile firme, având o impresie eronată despre ceea ce înseamnă să fii patron și să coordonezi activitatea unei echipe. Cei care au fost dispuși să investească timp și energie în ideile lor pentru afaceri au reușit să pornească pe acest drum care cu siguranță nu este ușor. Unii ar înclina să creadă că înființarea și conducerea unei firme de transport fie că este vorba de persoane, fie de mărfuri nu este o responsabilitate atât de mare, mai ales în comparație cu veniturile pe care ți le aduce această activitate. Totuși, aceștia ignoră faptul că întregul proces, de la achiziționarea mașinilor până la găsirea și satisfacerea clienților depinde de deciziile tale.
Iată cum poți scăpa de anumite responsabilități
În procesul de transformare a ideii tale de afacere într-o firmă propriu-zisă a fost nevoie de curaj și sacrificii. Chiar și atunci când serviciile tale au început să fie cunoscute și apreciate de clienți, responsabilitățile nu s-au diminuat, ba dimpotrivă s-au înmulțit. Cu cât ajunge mai cunoscută firma ta, cu atât trebuie să fii mai atent la cerințele clienților și la calitatea serviciilor oferite. Treptat, oboseala și stresul pun presiune pe tine și încep să te afecteze, de aceea este important să găsești anumite variante pentru a-ți face treaba mai ușoară fără să scadă eficiența firmei.
1. Angajează un dispecer
O etapă importantă din activitatea unei firme de transport este cea a unei coordonări eficiente a curselor. Șoferii trebuie să primească acele curse care se potrivesc cu programul lor și să fie în apropierea locației în care se află deja pentru a eficientiza procesul. Dacă această responsabilitate a căzut pe umerii tăi, este momentul să angajezi o persoană pregătită care să preia din sarcini.
2. Lasă flota pe mâinile specialiștilor
Odată ce numărul de angajați din firmă crește, iar mașinile devin din ce în ce mai multe, îngrijirea flotei devine o sarcină stresantă. Ba mai mult, situația se îngreunează atunci când începi să-ți diversifici specificul firmei de transport. Actele, verificările periodice, toate documentele și detaliile despre mașini sunt greu de urmărit când flota devine numeroasă. Asigură calitatea mentenanței flotei tale și alege leasing-ul operațional de la Business Lease. Echipa de profesioniști se va ocupa de toate aspectele care țin de gestionarea mașinilor tale. Întreaga responsabilitate de administrare a flotei va fi preluată de către o echipă externă, în timp ce tu vei putea să te concentrezi pe alte activități importante pentru tine sau pentru firmă. Taxele, polițele de asigurare, rovinieta, reparațiile și reviziile nu vor mai fi o problemă pentru tine, deoarece monitorizarea și realizarea acestora va deveni sarcina firmei de leasing.
3. Găsește un om de încredere
Pentru a împărți responsabilitățile cu o altă persoană este important să te asiguri că aceasta este de încredere. Dacă ai posibilitatea, poți implica membri ai familiei în afacere, mai ales pe copiii tăi dacă aceștia și-ar dori să administreze firma în continuare. O altă variantă ar fi să găsești un angajat serios, cu vechime în firmă pe care îl poți ține aproape și căruia îi poți oferi sarcini în plus, dar și beneficii mai multe.
Prin urmare, după toate sacrificiile făcute pentru a înființa și dezvolta constant firma, este momentul să renunți la anumite responsabilități pe care să le lași pe seama unor oameni potriviți și calificați în domeniu.
Sursă foto: pexels.com