SEO pentru firmele care sunt vizibile pe internet!
Marketingul digital se refera la tehnicile utilizate online pentru a promova produse si servicii. Chiar daca nu functioneaza la fel, are aceleasi obiective ca si marketingul traditional. Este folosit in primul rand pentru a atrage si pastra clientii mai ales daca este folosit de o agentie de publicitate!
Ar fi gresit sa credem ca este suficient sa creeati o pagina de Facebook pentru a face acest lucru. In realitate, Internetul este un univers extrem de competitiv, cu un limbaj in continua evolutie. Va incredintati masina unui mecanic si problemele cu conductele unui instalator, asa ca de ce sa nu incredintati marketingul digital al afacerii voatsre unei agentii specializate in asta? Specialistii din marketingul digital se adapteaza in mod constant la noile reguli si tendinte folosind instrumente si tehnici sofisticate. La urma urmei, este treaba lor si sunt in cea mai buna pozitie pentru a face acest lucru.
Algoritmii motoarelor de cautare, in special cei de la Google, evolueaza constant pentru a oferi utilizatorilor de internet rezultate relevante si recente. Prin urmare, este crucial pentru o companie sa creeze in mod regulat continut care sa intereseze cititorii pentru a se pozitiona online datorita procesului de optimizare SEO. Acesta este motivul pentru care blogul este un instrument atat de interesant.
Promoveaza cresterea traficului pe un site web pozitionandu-l cat mai sus in rezultatele cautarii. Pentru a realiza acest lucru, este necesar sa ne bazam pe o banca de cuvinte cheie construite din solicitarile utilizatorilor de internet si ale publicului tinta simplu numite advertoriale. O analiza aprofundata a acestor cuvinte cheie trebuie deci efectuata pentru a le gasi, apoi pentru a le actualiza constant.
Responsabilul pentru continutul platformei se poate baza pe aceasta banca de cuvinte cheie SEO pentru a scrie texte legate de domeniul de activitate al companiei. Articolele corespund solicitarilor potentialilor cititori si ii atrag. Acesta este SEO organic.
Totusi, trebuie avut grija sa dozam corect utilizarea cuvintelor cheie, chiar daca prezenta lor este esentiala la toate nivelurile: etichete, titluri si subtitrari, continut, profiluri de linkuri etc. Folosirea excesiva a cuvintelor cheie SEO dauneaza relevantei textului.
La fel ca si retelele sociale, blogul este un mijloc excelent de comunicare continua cu clientii. Creeaza un loc de schimb si proximitate promovand loialitatea clientilor. Prin aceasta comunicare, deci, se poate stabili o relatie pe termen lung cu clientii. Totusi, acest lucru este conditionat de livrarea continutului. Intr-adevar, pentru ca un blog sa primeasca vizite si sa fie citit, trebuie mai presus de toate sa fie distribuit. De aceea este important sa-l afisati cu retele sociale adecvate, de exemplu LinkedIn daca va adresati companiilor si profesionistilor, sau Twitter si Facebook daca va adresati unui public mai larg.
Pe de alta parte, folosirea unui blog ca instrument de comunicare si marketing presupune ca trebuie sa urmariti stirile din domeniul de activitate vizat si sa identificati tendintele pietei. Daca combinam acest lucru in ajunul cuvintelor cheie SEO folosite pentru referinta, blogul reprezinta asadar o lucrare colosala.
Cu toate acestea, diferitele articole de blog vor face apoi posibila pozitionarea companiei in randul clientilor sai prin valorile umane, misiunea si viziunea sa asupra lumii. Datorita continutului bine cercetat sau ales, blogul informeaza si introduce cititorii, dar ii ajuta si ii face sa constientizeze provocarile unui anumit domeniu de activitate.